صاف کردن مو آرامیس مد – آموزش زیبا سازی مو با استفاده از ترکیب شیر و عسل


چگونه مو هایی با ظاهر زیبا بدست آوریم (حالت دادن موها با استفاده از ترکیب شیر و عسل)

سه قسمت:

  • ترکیب کردن نرم کننده اتان
  • حالت دادن در زیر دوش
  • محافظت از مو های سالم

قسمت اول: ترکیب کردن نرم کننده اتان

سالن زیبایی آرامیس مد سالن زیبایی آرامیس مد

۱-انتخاب محصول:

برای استفاده از ترکیب شیر و عسل تصمیم بگیرید که از کدام محصول می خواهید به عنوان نرم کننده استفاده کنید. برای نرم کردن مو با شیر تنها می توان از شیر استفاده کرد، اما شما میتوانید همچنین از موارد دیگری هم که در شربت خانه آشپزخانه اتان پیدا میشود برای ماسک طبیعی مو استفاده کنید تا مو هایی زیبا و درخشان بدست آورید.

  • برای بکار بردن مداوم از شیر به عنوان نرم کننده، شیری که خامه اش گرفته نشده باشد (شیر کامل)، بهترین گزینه است. می توان از شیر کم چرب برای مو های نازک، و برای مو های خیلی ضخیم از سرشیر استفاده کرد. این مواد را در یک بطری اسپری کوچک گذاشته و به تمام مو هایتان اسپری کنید، ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس با شامپو بشورید.

مو شهرک غرب مو شهرک غرب

۲-به شیر نرم کننده اتان عسل اضافه کنید:

اضافه کردن عسل می تواند رطوبت را در موها حفظ کند، و یک ماده محبوب برای مخلوط کردن با نرم کننده است. نرم کننده ای که از ترکیب شیر و عسل بدست می آید کارایی بسیار خوبی برای بازیابی مو های آسیب دیده دارند.

دو فنجان شیر کامل گرم شده را با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند. مخلوط را به مو های خود بپاشید و برای ۳۰ دقیقه بر روی موی خود نگه دارید.

مو غرب تهران مو غرب تهران

۳-شیر نارگیل را به جای شیر معمولی بکار ببرید:

شیر نارگیل همراه با روغن های ضروری برای ایجاد یک ماسک درمان خشکی مو به کار می رود. شما در صورت تمایل می توانید روغن های ضروری را خریداری کرده و به ترکیب شیر و عسل مورد نظر اضافه کنید.

  • برای استفاده از روغن نارگیل برای مو های خشک، شیر نارگیل غیر شیرین را یک شب در یخچال نگه دارید و پس از استفاده اجازه دهید ۲۰ دقیقه بر روی مو هایتان باشد سپس آن را آب کشی و همراه با شانه کردن روغن نارگیل را از مو هایتان بشویید.

ویتامینه مو ویتامینه مو

۴-میوه های جدیدی را در نرم کننده خود امتحان کنید:

وقتی میوه ها و غذاها به طرز مناسبی استفاده شده باشند می توان آن ها را بصورت یک ترکیب مانند ترکیب شیر و عسل برای مو استفاده کرد. غذاها و میوه هایی مانند موز، آووکادوو و روغن زیتون همه می توانند باهم ترکیب و برای درمان خشکی، آسیب دیدگی و چین خوردن مو استفاده شوند.

  • یک موز را به انتخاب خودتان با یک قاشق غذا خوری از روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن بادام مخلوط کنید. همین که مخلوط مورد نظر به حالت خمیری درآمد، شما می توانید آن را برای مو هایتان بکار ببرید. اجازه دهید تا ۳۰ دقیقه بر روی مو هایتان بماند و سپس مطابق معمول مو هایتان را بشویید و از نرم کننده استفاده کنید.
  • یک آووکادوی کامل را با ۱-۲ قاشق چای خوری روغن زیتون خمیر کنید و برای تمام قسمت های مو هایتان بکار ببرید. مو هایتان را بصورت دم خرگوشی در یک کلاه دوش قرار داده و اجازه دهید مخلوط مورد نظر ۳۰ دقیقه در این حالت بر روی موها بماند، سپس با شامپو شسته و از نرم کننده استفاده کنید.

ماسک مو برای رشد سریع مو

ماسک مو برای رشد سریع مو

۵-یک شامپوی کاملا طبیعی درست کنید:

وقتی از ترکیب شیر و عسل و یا فقط شیر به عنوان نرم کننده برای مو هایتان استفاده میکنید ممکن است علاقه مند شوید که شامپوی شیمیایی خود را نیز با یک شامپوی با تشکیل دهنده های کاملا طبیعی عوض کنید. تخم مرغ و سرکه سیب یک انتخاب عالی برای شامپوهای ترکیبی هستند.

دو زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید، و زرده ها را قبل از.......

برای مشاهده ادامه آموزش استفاده از ترکیب شیر و عسل اینجا کلیک کنید.

 





مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-زیبا-مو-استفاده-ترکیب-شیر-عسل/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: